dålig uppdatering.

SORRY!
Blir helt enkelt bara så, ibland pallar jag inte att sitta vid datan och då blir det ju såklart dålig uppdatering. Men tar igen allt nu, på en gång.
Idag var det ju skola, det var boring! För vi hade liksom skoljoggen, springa 5 km! Jag fick tiden 39 minuter, sprang för det mesta med Fanny, Emma och Ida. Sen fick jag redovisa en sak för klassen, det var boring men Carina sa att jag var duktig! Puh, idag var det ju spanska och vi hade läxförhör, men han glömde det! Och jag som inte ens kunde dom, jippie! Nu kan jag träna mera! Så det var ju bra.
Nu har pappa, emma och varit och handlat.. haha, jag träffade våran spanskalärare där. Men det blev godis och så tacos till i kväll.


Igår, när jag var med Emmak www.emmawow.blogg.se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0