hemma

Nu är jag hemma efter en till jobbig dag i skolan. Vi hade syslöjd, gosh, jag suger på det.. Förstörde tre nålar idag och så råkade mtt tyg fastna i symaskinen. Men som tur var behövde jag inte göra om, puh. Vi hade också språk, det börjar faktiskt bli tråkigt. Men man vill ju lära sig så jag försöker att hänga med på lektionerna! Och spanska är så svårt, sen har jag ju vart sjuk gången innan så ligger som sagt lite efter. aja.
Nu har jag tagit lite vanilj youghurt och flingor, bästa mellisen! men ska väl spela lite gsm nu och senare är det ju gården. Men vet inte om jag ska gå, för känner mig trött och så. Och det gör ju inget om man hoppar över en gång..!


Kommentarer
Postat av: Carina

Mellis vid datorn...hm...;o)

2009-09-23 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0