hemma nudå..

Nu är jag hemma efter en tråkig dag i skogen. Men det var lite roligare än jag hade tänkt mig i alla fall. Anton, Andre, Fanny och jag skulle bygga en fobollsplan och läktar utav pinnar och annat. Sen gick vi också tipspromenad och det var då jag frös till is. Jag skulle verkligen ha lyssnat på mamma i morse. Kunde knappt röra min tår! Sen åt vi grillad korv, var fett gott. Fick smaka festis av Emma k och hennes jacka eftersom jag frös så otroligt mycket. Sen så orienterade vi  också. Det var kul. Jag var då med Fanny. I början gick det skitbra för oss och vi hittade typ alla stämplar, vi trodde typ att ingen hade hittat så många som vi. Men alla hade typ det, haha! Efter så gick jag då hem med Sofia, Amanda, Olivia, Fanny och lite Elin. Eftersom Sofia har så jäkla mycket godis hemma hos sig så fick jag en klubba och fyra s-märken. Ville inte gå hem annars, hehe..
Men nu sitter jag då här och äter min klubba, fryser lite, men bara på tårna. Aja, nu ska jag sluta klaga. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0