home from the school..

hejhej... nu är jag hemma från skolan! Syrran fick ju gå hem för hon var typ nära på att svimma? Fattade inte riktigt..! aja, skolan idag var ju fett rolig annarns. Vi började på fotoalbum om Gustav Vasa och så, det var kul och så körde vi basket på jumpan, jag tycker då att jag är bra?! haha, men kul var det i alla fall och det är det viktigaste. En kille började typ böla 4 gånger! Asso shiet vad patetisk man får vara... tänker dock inte säga hans namn, känner mig taskig då. Så fort han fick bollen ( på jumpan ) och nån kom ock råkade slå till han så blev han fett ledsen och arg. Han typ knuffade tillbaks men hårdare! aja, när jag kom hem så tog jag två bullar och fil. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ spela gsm och senare är det ju träning!


dagens outfit. ( spegeln är lite smutisg =P )

tröja - newyorker
jeans - kapphal
linne - h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0