kategorier

Har gjort några nya kategorier. Inte så viktigt men men.




Bloggen: I den här kategorin kommer allt som handlar om bloggen hamna, dvs alla nya design inlägg, nyheter om bloggen och det här inlägget kommer att hamna under kategorin bloggen.

Dessie: Om jag har nåt att berätta om min kanin Dessie är det bara trycka på dessie. Alla söta bilder hamnar där.. även bilder på andra kaniner.

Outfits: Inte så svårt att förstå. Alla bilder på mina outfiter som jag kommer försöka att lägga upp varje dag hamnar under kategorin outfits. Också mina drömoutfiter eller kanske någons kompis outfit. Allt som har något med outfit att göra kommer att hamna under kategorin outfits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0