städat rummet

Visst är jag duktig? Mitt rum skiner verkligen nu, känns hur bra som helst. Städat varje låda, nu har jag bara att damsuga kvar. När man städar brukar man ju nästan alltid hitta något man glömt bort och man kan då sitta i flera timmar med den saken. Jag hittade en bok nu när jag städade, ingen vanlig bok. Utan den handlade om mig och mina kompisar för 4 år sen. Haha, den var jätterolig att läsa. Hade fått den av mamma och pappa, tror jag, haha! Aja, nog om det, har precis ätit lite middag med familjen. Det blev någon potatisgratäng, fläskfilé och en god sallad, liksom gott! Ikväll blir det mys framför datan elr tv med chips och så. Det är ju helg? Och ni som tycker jag äter mycket skräpmat, varför byr ni er? tänk på er själva och btw, det är helg, ingen dör väl av lite chips två dagar i rad. Vad har ni gjort idag? Varit lika duktiga som jag, städat rummet, gjort läxan osv..?
aja, det blir lite bilder nu på mitt nystädade rum.. mjaouu.

FÖRE



EFTER



FÖRE



EFTER


Kommentarer
Postat av: ida <3

Tack :), du med :)<3

Ta med den boken till skolan, måste få se ;)<3

2009-09-20 @ 20:14:09
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0